Wszyscy jesteśmy zabiegani, ze znajomymi najczęściej spotykamy się na Facebooku, a sąsiadom w najlepszym razie mówimy przelotne „dzień dobry”. Piwo Kozel to powód, aby wyrwać się z anonimowości i otworzyć na ludzi. Zwłaszcza tych, których znamy tylko z widzenia. W ramach działań ambientowych, na warszawskim Wilanowie powstała czeska wioska. A co się wydarzy gdy na spontaniczne spotkanie zupełnie obce sobie osoby zaprosi… prawdziwy kozel?
Sprawdźcie sami:
Zobacz również
Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i sympatycznymi reakcjami mieszkańców Miasteczka Wilanów. Mnóstwo osób chętnie zaglądało do środka naszej „instalacji”, a sympatyczny kozioł zadziałał jak magnes. Cieszymy się, że nasza czeska wioska spotkała się z tak pozytywną reakcją Polaków. – Tomasz Chmielewski, Junior Brad Maganer marki Kozel.
Główne kanały komunikacji to Internet, outdoor oraz działania ambientowe. Hand Made odpowiada również za prowadzenie w trakcie kampanii facebookowego profilu Kozla oraz działania reklamowe w social mediach. Kampania potrwa dwa miesiące.
Key visual opracowała agencja Afekt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Instalacja została zbudowana przez agencję IQ Marketing, a film wyprodukowało studio TANK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing