Do realizacji kampanii zostało zaangażowanych 3 000 konsumentów (nano i mikro influencerów) – właścicieli pojemników na odpady, których średnia liczba obserwujących na Instagramie wynosiła 972 osoby. Wszyscy uczestnicy kampanii byli zainteresowani poznaniem najnowszego produktu marki, a 72% z nich miała okazję wypróbować worki na śmieci Handy Bag po raz pierwszy.
Misją zaangażowanych konsumentów było przetestowanie oraz zaprezentowanie zalet innowacyjnego produktu, takich jak ultra wytrzymałość i wodoodporność. W tym celu uczestnicy kampanii otrzymali VIP box zawierający rolki marki Handy Bag z przesuwanymi uchwytami (w wybranym przez siebie rozmiarze) oraz 10 kuponów rabatowych.
Zobacz również
W trakcie trwania kampanii wyselekcjonowani uczestnicy publikowali kreatywne treści w mediach społecznościowych, pod hasztagiem: #HandyBagUltraResistant, zabawiając i edukując społeczność na temat właściwości wytrzymałych worków. W efekcie promowany produkt spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem, nie tylko ze strony aktywowanych użytkowników, ale także społeczności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]