Hanna Gnatowska, związana z endorfina events od 2021, obecna jest w branży od 2018 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w obszarze PR lifestyle’owego i biznesowego, rozwijając umiejętności w zakresie budowania oraz realizacji kompleksowych strategii wizerunkowych. Kompetencje te wzmacniała w agencjach reklamowych i digitalowych (180heartbeats + JvM, WebTalk), a także w firmach oferujących holistyczne podejście do PR-u modowego (Fashion PR). Publikowała również w magazynach Marketer+ i HIRO.
– Hania Gnatowska przez lata naszej współpracy nieustannie potwierdzała, że jest świetną ekspertką, a jej strategiczne podejście do pracy buduje sprzedaż projektów własnych, wzmacnia zasięgi projektów live marketingowych oraz buduje sam brand endorfina events. Jej zaangażowanie, odpowiedzialność i nieustanna dbałość o odpowiednią jakość kontentu sprawiły, że to właśnie pod jej nadzorem budujemy dział komunikacji. Gratulacje dla Hani! – mówi Michał Kaleta, Managing Director w endorfina events.
Zobacz również
Wśród głównych celów działu komunikacji znajduje się aktywne i szeroko zasięgowe prowadzenie działań w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, promowanie wydarzeń własnych agencji, tworzenie jakościowych treści, obsługa kanałów social media oraz bieżąca komunikacja nowych projektów. Zespół odpowiada także za budowanie i umacnianie świadomości marki oraz wizerunku endorfina events na rynku.
Do działu dołączyły również Klaudia Laskowska, Senior PR Specialist (wcześniej związana m.in. z Havas Creative Network Poland i Grupą Discovery), oraz Izabela Baszkiewicz, Junior PR Specialist.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]