Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek

Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek
Dove i Nike prezentują kampanię zatytułowaną „Hard-Knock Life", której celem jest wsparcie poczucia własnej wartości wśród aktywnych fizycznie nastolatek. Działania i hasztag #KeetHerConfident wspiera m.in. Serena Williams.
O autorze
1 min czytania 2024-02-05

Dove zachęca do wspierania młodych dziewczyn w uprawianiu sportu. Nie po raz pierwszy marka kosmetyczna aktywnie włącza się w ten sposób w promowanie rosnącego znaczenia zdrowia psychicznego i podnoszenia poziomu wiary w siebie. W najnowszej kampanii „Hard-Knock Life” (pol. „Ciężkie życie”) Dove wraz z Nike przekonują, że warto utrzymywać pewność siebie (wśród) dziewczynek. TW tym celu powstał hasztag #KeepHerConfident (pol. Zachowaj jej pewność siebie”)

Badania przeprowadzone na zlecenie Dove pokazują, że aż 45 proc. nastolatek postanawia zrezygnować z uprawiania sportu przez brak zadowolenia z wyglądu własnego ciała. Inicjatywa realizowana we współpracy z gwiazdami sportu: Venus Williams, Kylie Kelce i Stevenem Youngiem, wykorzystuje międzynarodowy muzyczny hit pt. „It’s a Hard-Knock Life” i w ten sposób podkreśla, że to nie porażki stoją na przeszkodzie aktywności sportowej nastolatek. Przekaz jest prosty: #KeepHerConfident.

Poza 30-sekundowym spotem, który zostanie wyemitowany podczas transmisji tegorocznych finałów Super Bowl, Dove i Nike przygotowały również cały program skoncentrowany na wzmacnianiu poczucia własnej wartości. Trenerzy otrzymają zestawy profesjonalnych, bezpłatnych ćwiczeń, dedykowanych dziewczynkom w wieku od 11 do 17 lat.

Dove marką zaangażowaną społeczenie

To kolejny raz, kiedy Dove zabiera głos w sprawach dotyczących wyglądu i samoakceptacji. Wcześniejsze spoty reklamowe, wśród których nie sposób nie wspomnieć choćby o „Szkicach prawdziwego piękna” (ang. „Real Beauty Sketches”) czy „Odwróconym selfie” (ang. „Reverse Selfie”), zebrały pozytywne opinie na całym świecie i wraz z „Ciężkim życiem” wciąż sprawiają, że naturalne piękno i wewnętrzna siła przestają być tematami tabu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: about.nike.com

PS Dove ruszyło z kolejną odsłoną kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego. W roli głównej… animowany influencer

Marka Dove wystartowała z kolejną kampanią dotyczącą zdrowia psychicznego. Tym razem zaangażowała animowanego influencera Lennniego i skupiła się na kwestiach związanych z pewnością siebie. Treści udostępniła m.in. Jennifer Aniston.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Nike skupia się na zdrowiu psychicznym, tworząc program Mind Sets

Nike, znana z hasła „Po prostu zrób to”, dostrzega potrzebę zwrócenia się w stronę zdrowia psychicznego. Tworząc program Mind Sets, marka pokazuje, że już nie tylko osiągnięcia, ale dobre samopoczucie staje się priorytetem zarówno wśród zawodowców, jak i amatorów sportu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się