Hard Rock Cafe kontynuuje współpracę z Komunikacją Plus

Hard Rock Cafe we Wrocławiu to już czwarty lokal marki w Polsce, po Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Kultowa restauracja działa na wrocławskim rynku od marca, a Grand Opening Party zaplanowano na drugą połowę maja br. Obsługę medialną wydarzenia powierzono ponownie agencji Komunikacja Plus.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Za obsługę wydarzenia z ramienia agencji odpowiada zespół kierowany przez Monikę Łuczkowską: Bartosz Wiśniewski, Patryk Wojcieszek oraz Ewelina Saja.

Na całym świecie pod znakiem charakterystycznej gitary funkcjonują aż 182 restauracje, 24 hotele i 11 kasyn. Wrocławski lokal o powierzchni blisko 700 m kw. zajmuje dwie kondygnacje zabytkowej kamienicy pod adresem Rynek 25 – siedziby dawnej Mody Polskiej.

Umiejscowienie Hard Rock Cafe w tej lokalizacji wymagało przemyślanych działań w trakcie prac remontowych – akceptację miejskiego architekta uzyskały jedynie te rozwiązania, które nie ingerowały w unikalną architekturę budynku. Dziś przestrzeń dawnego domu handlowego łączy w sobie restaurację, sklep z rockowymi gadżetami i scenę muzyczną.

W lokalu nie zabrakło także kolekcji pamiątek muzycznych związanych zarówno z największymi gwiazdami popkultury, jak i z polskimi artystami. Obok gitary Carlosa Santany, mikrofonu Elvisa Presleya czy telewizora Johna Lennona, znalazły się pamiątki z Gitarowego Rekordu Guinnessa przekazane przez Leszka Cichońskiego, silnie związanego z życiem kulturalnym Wrocławia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing