Film HARIBO prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim Dyrektor Handlowy HARIBO, Herwig Vennekens oraz Założyciel Agencji Quiet Storm, Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii.
Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Dotychczas, w reklamach HARIBO, mogliśmy zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. To, co wyróżnia te spoty to fakt, że tworzone są one lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek, a co za tym idzie doskonale trafiają w gust lokalnych odbiorców.
– Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids’ Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę HARIBO i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko. To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień – powiedział Vennekens.
– Zrozumienie beztroskiej dziecięcej radości wymaga prawdziwych głosów dzieci i prawdziwej dziecięcej wyobraźni. Kiedy jest to przeniesione do świata dorosłych, powstaje zabawny moment, który sprawia, że wszyscy się uśmiechają – wyjaśnił Robinson.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
źródło: inf. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing