Zasady nowej akcji lojalnościowej Stokrotki są proste i czytelne. Za każde wydane 50 zł lub zakup wybranych produktów otrzymuje się saszetkę z figurką i znaczkiem. Figurek z postaciami ulubionych bohaterów książek i filmów z Harrym Potterem jest aż 25, w tym tak kultowe jak Hermiona Granger czy Ron Weasley. Pośród nich jest pięć z efektami specjalnymi, trzy są przezroczyste, a dwie świecą w ciemnościach. Figurki, które można użyć jako nakładki na ołówki, można kolekcjonować w specjalnym albumie. A do tego przewidziano również czarodziejką różdżkę, dzięki której można wyświetlić na ścianie herb ulubionego Domu Magii Hogwartu.
To nie wszystko, co przygotowała w tej akcji Stokrotka. Pomiędzy saszetkami z figurkami i znaczkami ukrytych jest kilka wyjątkowych, złotych figurek Harry’ego Pottera ze specjalnym kodem. Po zarejestrowaniu go na stronie www.stokrotka.pl można przekonać się, jak odebrać główną nagrodę, którą jest jeden z sześciu wyjazdów rodzinnych do Londynu i podążanie śladami słynnego czarodzieja.
Zobacz również
Na stronie internetowej Stokrotki co tydzień przedstawiana jest lista specjalnych produktów, za których zakup można zdobyć dodatkowe saszetki. Można ją znaleźć w zakładce strony konkursowej „Ekstra saszetki”.
Na osoby biorące udział w nowej akcji promocyjnej czekają również wyjątkowe kubki, pokryte czy to herbami domów Hogwartu czy też postaciami czarnej magii z Lordem Voldemortem na czele. Żeby je kupić w promocyjnej cenie wystarczy zebrać cztery znaczki. Ponieważ akcja rozpoczęła się na kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego, Stokrotka przygotowała także szeroką gamę akcesoriów ze świata Harry’ego Pottera jak notatniki, etui na tablety i laptopy, butelki termiczne czy plecaki. Warto dodać, że wszystkie te produkty zostały wykonane z materiałów pochodzących z recyclingu.
– Z pierwszych reakcji naszych klientów wynika, że udało nam się ich pozytywnie zaskoczyć. Kto nie pasjonował się przygodami młodych czarodziejów z Hogwartu, czy to na stronach książek czy podczas oglądania filmów? Dlatego zdecydowaliśmy się uczynić Harry’ego Pottera bohaterem naszej nowej akcji lojalnościowej. A ponieważ gadżetów jest dużo, są różnorodne, można je kolekcjonować i wymieniać, więc mam nadzieję, że tą akcją umilimy również powrót uczniów do szkół – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Akcja „Magia czeka na Ciebie” potrwa do 13 października br. Poza gadżetami Stokrotka przygotowała także specjalną aplikację, z zabawami i quizami, w której fani Harry’ego Pottera mogą sprawdzić m.in. swoją wiedzę na temat filmów z udziałem młodego czarodzieja magii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing