Havas Market startuje na polskim rynku. Tomasz Kwiatkowski na stanowisku head of e-commerce operations

Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.
O autorze
1 min czytania 2022-09-01

Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko head of e-commerce operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Ekspertyzę budował pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami E-commerce i marketingu.

Międzynarodowe doświadczenie zdobywał, pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako regional account director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do chief digital officer, Beaty Magdziarz. 

Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group.

Havas Market to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Usługa zapewni markom strategiczną i kompleksową ofertę usług e-commerce, co jest kluczowe przy obecnym wzroście znaczenia sprzedaży internetowej. Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim, natomiast w ramach struktur globalnych Havas Media Group, ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach, co pozwala na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych, jak narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wprowadzając Havas Market mamy szanse oferować kompleksowe rozwiązania dla E-Commerce i Retail oraz wspierać marki w podejmowaniu efektywnych decyzji biznesowych. Oferta Havas Market wzmacnia i rozwija nasze dotychczasowe możliwości, ale przede wszystkim zapewnia podnoszenie kwalifikacji ekspertów Havas Media Group, zapewniając tym samym naszym klientom kompleksowe i zintegrowane doświadczenie – Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group

Słuchaj podcastu NowyMarketing