CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.
Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group, mówi:
Zobacz również
– Jeśli wziąć pod uwagę, że 75 proc. marketerów twierdzi, że niepokoi ich poziom przejrzystości rozwiązań automatycznych*, Client Trading Solution jest ważnym przełomem. Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek.
CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.
Raphael Mirat, menedżer produktu z MFG Labs, wyjaśnia:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– CTS naprawdę sprawdza się, gdy klientom zależy na kontroli swoich działań w zakresie zakupu programatycznego. Zapewnia im nieporównywalną z żadnym innym rozwiązaniem elastyczność podczas podziału budżetu między platformy DSP i trading deski, bez konieczności rezygnacji z nadzoru i raportowania. Po raz pierwszy klienci mają dostęp do wszystkich operacji i powiązanych z nimi danych na jednej platformie, bezpiecznej i wydajnej, opartej na specjalnie do tego celu przeznaczonej infrastrukturze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Havas Media Group jest pionierem w dziedzinie meta programatycznych architektur. Razem z MFG Labs firma uruchomiła w 2014 roku pierwszą w branży platformę Meta-DSP, a w 2015 roku narzędzie Meta Quality Barometer. CTS to najbardziej zaawansowane rozwiązanie na rynku, umożliwiające klientom uzyskanie pełnej przejrzystości zakupu programatycznego. Z platformy z powodzeniem korzysta już firma Telefonica. Pozytywne opinie o narzędziu wydali też partnerzy technologiczni i wiodące organizacje branżowe.
*(Raport) The Transparency Opportunity: Metamarkets.com
Rozwiązanie Client Trading Solution zostało opracowane przez wiodący na rynku technologiczno-matematyczny podmiot Havas Media Group — MFG Labs. CTS jest już wykorzystywane przez ponad 200 traderów do zarządzania kampaniami klientów za pośrednictwem jednej współdzielonej platformy. Bogaty ekosystem rozwiązania już teraz obejmuje funkcje, takie jak optymalizatory parametrów kampanii (opracowany MFG Labs), funkcjonalność DMP oraz ocena jakości inventory (opracowane przez Artemis Alliance, podmiot Havas Media Group ds. danych) oraz inteligentna segmentacja danych First Party (opracowana przez Constellation).
IAB (International Advertising Bureau) iab.com: Jako branża podwajamy nasze wysiłki zmierzające do zapewnienia wysokiej jakości środowiska reklamowego, spełnienia wymagań reklamodawców oraz dawania wartości Internautom. Przejrzystość stanowi podstawowy wymóg, cieszy nas więc inicjatywa Havas Media Group, która pomoże nam zwiększyć zaufanie reklamodawców i poziom inwestycji oraz wdrożyć najlepsze praktyki na całym rynku.
– MediaMath docenia stałe zaangażowanie Havas Media Group w innowacje programowe — CTS to ważne, wyróżniające się osiągnięcie, które zapewni większą przejrzystość, kontrolę i zwrot z inwestycji marketerom – mówi Erich Wasserman, współzałożyciel i dyrektor ds. kluczowych klientów, MediaMath.
– Firma Google jest dumna, że może uczestniczyć w tej inicjatywie. Dzięki integracji DBM w rozwiązanie Client Trading Solution Havas Media Group możemy łatwiej współpracować zarówno z agencjami jak i klientami. To innowacyjne rozwiązanie pozwala branży skoncentrować się na wynikach w bardziej przejrzysty i efektywny sposób – mówi James van Thiel, dyrektor ds. partnerstwa strategicznego na region EMEA, Doubleclick by Google.