Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu Client Leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland, Bartosz pracował m.in. dla takich marek jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo, Castrol, United International Pictures, Nike, Virgin Mobile, Maspex, Unilever, Ubisoft, Lufthansa czy DB Schenker.
Wcześniej, Bartosz związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBO Media Poland. Dla swoich klientów zdobył kilka prestiżowych nagród oraz wyróżnień, m.in. MIXX Awards w kategorii „Branded Content” za kampanię dla marki Tefal „Kuchenne Crash Testy”. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing.
Zobacz również
– Bartek to osoba, która lubi szukać nowych rozwiązań, a co najważniejsze, ma odwagę proponować je klientom, a następnie w pełni realizować. Duże, ponad 10 letnie doświadczenie w branży oraz doskonała orientacja w rynku i pasja związana ze światem komunikacji, wszelkimi nowinkami, technologiami i trendami sprawiają, że Bartek jest idealnym kandydatem na to stanowisko. Jego talent, doświadczenie i umiejętności świetnie wpisują się również w naszą wizję budowania pozycji Havas Media Group, jako lidera w tworzeniu „meanigful connections” między konsumentami a markami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Bartosz Sikora w Havas Media Group obejmie stanowisko Digital Business Development Directora, a do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowoczesnych rozwiązań i technologii mediowych. Bartek zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole Board of Directors.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]