Wraz z nowymi klientami do agencji dołączyli nowi specjaliści, wzmacniając kompetencje grupy w obszarze digitalu, performance’u i social media.
Pod koniec marca przetarg na obsługę mediową rozstrzygnął Lidl Polska, wybierając Havas Media, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych. Według danych Kantar Media wydatki cennikowe Lidla w ubiegłym roku wyniosły 529,5 mln zł, czyli o 17,3 proc. więcej niż w rok wcześniej, co stawia sieć handlową w ścisłej czołówce największych reklamodawców w Polsce. Piotr Piechocki z Lidl sp. z o.o. sp. k. tak uzasadnił ten wybór: Wszystkie wymagane elementy przetargu, które zostały przygotowane przez Havas Media, zostały bardzo wysoko ocenione. Dodatkowo doceniliśmy zaangażowanie oraz otwartość zespołu.
Zobacz również
W sumie w pierwszym kwartale tego roku, portfolio klientów grupy powiększyło się aż o siedmiu klientów. W styczniu do grona marek obsługiwanych przez HMG dołączyli Zdrovit, Dr. Wolff oraz UNIPHARM. Havas Media Group planuje i kupuje kampanie dla marki Alpecin (Dr. Wolff) we wszystkich mediach, optymalizuje, planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kilkunastu marek z portfolio Zdrovit oraz obsługuje kampanie reklamowe marek UNIPHARM we wszystkich kanałach komunikacyjnych.
Wśród nowych klientów agencji mediowej znalazła się również firma Goodyear, dla której Havas zakupi kampanie w radiu i mediach online. Akcja ma na celu promocję serwisów szybkiej obsługi Premio. Kampania w mediach online będzie również prowadzona przez Havas w Czechach i Słowacji. Portfolio klientów HMG powiększyło się także o markę spożywczą Drosed, dla producenta wyrobów drobiowych Havas Media zaplanuje i zakupi kampanie prasowe.
– Z impetem rozpoczęliśmy 2016 rok i nie zamierzamy na tym poprzestawać. Portfolio naszych Klientów powiększyło o 7 nowych firm, a co cieszy szczególnie, we wszystkich obszarach naszych szerokich specjalizacji – deklaruje Renata Wasiak-Sosnowska, Managing Director Havas Media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W efekcie wzmocnione i powiększone zostały zespoły klienckie, do których w pierwszym kwartale 2016 r. dołączyło w sumie 14 nowych profesjonalistów. Do grona mediowych talentów Havas Media Group dołączyło 8 osób w działach Socialyse, Arena Media i Havas Sports&Entertainment. W agencji mediowej pojawiło się również sześć nowych osób na kluczowych stanowiskach. Maciej Kita na stanowisku Head of Middle Office, Mateusz Walkowiak jako Head of Socialyse, Joanna Bosakirska jako Client Service Director w Arena Media, Tomasz Szulkowski na stanowisku Head of Mobext oraz nowa osoba na czele Ecselis, która obejmie stanowisko od połowy maja. Od lipca Havas Media Group będzie miał także nowego Digital Business Development Directora – Bartosza Sikorę, który zastąpi na tym stanowisku Roberta Bernaciaka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo się cieszymy z naszych wyników biznesowych, jak również wzmocnienia zespołu HMG nowymi talentami i specjalistami. To efekt strategii, którą przyjęliśmy ponad rok temu, a która dziś zaczyna przynosić pierwsze efekty. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć i z tego, że jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią komunikacji marketingowej na świecie. Naszą wizją jest budowanie pozycji HMG jako lidera w tworzeniu znaczących, głębokich relacji między konsumentami i markami dzięki wykorzystaniu naszej kreatywności, narzędzi, znajomości mediów oraz doskonałej orientacji w rynkowych innowacjach i technologii. Ten rok zaczął się świetnie i to bardzo dobry znak, ponieważ będzie on dla nas wyjątkowo intensywny. W planach mamy wprowadzenie do grupy nowej jednostki 18Hubs, a także nową edycję naszego flagowego badania Meaningful Brands oraz jubileuszową, 10. już edycję Havas Media Group Conference – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Ponadto, od kwietnia nad całą strategią personalną w Havas Media Group czuwa nowozatrudniona HR Manager – Katarzyna Jarema. Katarzyna posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży, a doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Suzuki Motor Poland oraz Grupy Cyfrowy Polsat S.A. Do jej obowiązków będzie należało wdrożenie strategii personalnej zgodnej ze strategią biznesową całej grupy.