Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla

Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
O autorze
0 min czytania 2021-02-26

W wyniku przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Bardzo dobre wyniki dotychczas prowadzonych działań, zaufanie budowane latami i strategia rozwoju marki Lidl, spójna z wizją klienta, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji.

Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Pod kątem wielkości budżetu przeznaczonego na obsługę reklamową, marka Lidl to obecnie jeden z największych reklamodawców na rynku.