Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów.
O autorze
1 min czytania 2017-10-30

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

– Ogromnie się cieszymy z wygranej. Praca dla takich marek jak Mentos czy Chupa Chups pozwala nam wykorzystać know-how naszych unikatowych jednostek i zaproponować klientowi efektywną komunikację w mediach. Innowacyjne rozwiązania technologiczne z wykorzystaniem kompetencji 18 Havas Warsaw oraz jakościowa strategia kontentowa oparta na wnioskach z naszego najnowszego badania Havas Soil to główne filary zaplanowanych działań komunikacyjnych – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

– Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skut skutecznego wzrostu naszych marek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager PVM Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj