W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.
– Ogromnie się cieszymy z wygranej. Praca dla takich marek jak Mentos czy Chupa Chups pozwala nam wykorzystać know-how naszych unikatowych jednostek i zaproponować klientowi efektywną komunikację w mediach. Innowacyjne rozwiązania technologiczne z wykorzystaniem kompetencji 18 Havas Warsaw oraz jakościowa strategia kontentowa oparta na wnioskach z naszego najnowszego badania Havas Soil to główne filary zaplanowanych działań komunikacyjnych – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Zobacz również
– Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skut skutecznego wzrostu naszych marek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager PVM Polska.