Stowarzyszenie „Tęcza” opiekuje się osobami (głównie dziećmi) z deficytami wzroku i złożoną niepełnosprawnością. „Tęcza” prowadzi w Warszawie trzy placówki dla dzieci najmłodszych, przedszkole i ośrodek szkolny oraz ośrodek wsparcia dla dorosłych, w których obejmuje stałą opieką 300 osób. Wiele z tych dzieci niewidomych i słabowidzących ma również inne, dodatkowe niepełnosprawności i często przez całe swoje życie, wymaga terapii i wsparcia specjalistów różnych dziedzin.
Przygotowany i zrealizowany przez Havas Warsaw spot ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problemy dzieci niewidomych i słabowidzących, zwłaszcza tych ze złożoną niepełnosprawnością. W bezpośrednim przekazie zwraca on uwagę odbiorców na słabowidzące dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia „Tęcza”, które bez systematycznego i specjalistycznego wsparcia terapeutów nie mają szansy rozwijać się, radzić sobie z codziennymi czynnościami.
Zobacz również
Cały zespół odpowiedzialny za przygotowanie i produkcję spotu pracował nad kreacją online, we własnych domach. Głos do spotu Grażyna Torbicka także nagrywała w swoim domu. Wszystko odbyło się zdalnie i z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa.
Wszystkie osoby zaangażowane w produkcję spotu, w tym obsługa produkcyjna oraz ambasadorka wzięli w niej udział pro bono.
Produkcja spotu oraz działania komunikacyjne wspierające kampanię zostały zaplanowane i zrealizowane przez Havas Warsaw i Havas Media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampanię można śledzić w internecie, w social mediach oraz na ekranach LED i nośnikach LCD w autobusach miejskich w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot dostępny jest na stronie Stowarzyszenia Tęcza www.tecza.org oraz na YouTubie.