W zakresie działań content marketingowych Havas Worldwide w Polsce będzie funkcjonować pod marką Content King.
Do zadań Barbary Stawarz będzie należeć rozwój kompetencji z obszaru content marketingu w strukturze Havas Worldwide w Polsce z wykorzystaniem zaplecza i możliwości międzynarodowej Grupy.
Zobacz również
Cieszymy się, że Basia dołącza do Havas Worldwide, aby wspólnie z nami budować kompetencje content marketingu – powiedziała Katarzyna Kamińska, COO Havas Worldwide w Polsce. Zdecydowaliśmy się rozwijać tę kompetencję pod niezależną marką ze względu na jej wyspecjalizowany charakter i możliwość stworzenia zupełnie nowej oferty zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów – dodała.
Barbara Stawarz to ekspert w obszarze content marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży internetowej, założycielka agencji świadczącej usługi z zakresu content marketingu w internecie. Jest autorką książki „Content marketing po polsku”, współautorką wielu publikacji książkowych i tekstów w magazynach branżowych. Często występuje jako prelegentka na licznych konferencjach i prowadzi szkolenia. Przewodniczy grupie content marketingowej w IAB.
Dołączenie do struktur Havas Worldwide w Polsce to dla mnie przykład doskonałej synergii – mówi Stawarz. – Z jednej strony zachowuję znaczną niezależność w prowadzeniu działań specjalistycznych w zakresie content marketingu. Z drugiej – mogę czerpać z ogromnego doświadczenia i zaplecza, jakie daje sieciowa struktura Havas Worldwide. Dzięki temu Havas Worldwide pod marką Content King może oferować pełny zakres narzędzi content marketingowych na najwyższym poziomie – dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wraz z Barbarą Stawarz do grupy Havas Worldwide w Polsce w ramach struktury Content King dołączą specjaliści z obszaru content marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing