HBO promuje ostatni sezon „Gry o tron” – teraz każdy może stać się posiadaczem własnego Żelaznego Tronu

HBO promuje ostatni sezon „Gry o tron” – teraz każdy może stać się posiadaczem własnego Żelaznego Tronu
W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.
O autorze
1 min czytania 2019-03-21

zdjęcie: facebook.com/GameOfThrones

Do ostatniego sezonu „Gry o tron” zostało kilkanaście dni i w związku z tym promocja wokół serialu rusza pełną parą. Była już m.in. szkocka Whiskey inspirowana Białymi Wędrowcami, a teraz nadszedł czas na… Żelazny Tron.

HBO umieściło 6 tronów o prawdziwych rozmiarach, w 6 lokalizacjach na całym świecie. Na razie stacja zdradziła drobną wskazówkę na temat miejsca, w którym znajduje się jeden Żelazny Tron. Opublikowany na profilu „Gry o tron” na YouTubie film w technologii 360 stopni przedstawia słynny tron w nieznanej lokalizacji, która jednak bardzo nawiązuje do jednej z krain z serialu.

Nikolaj Coster-Waldau, czyli serialowy Jamie Lannister, wystąpił w nowej kampanii marki L’Oreal, w której promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal. Reklama ma w sobie polski akcent.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.