White Paper został przygotowany z myślą o marketerach, dziennikarzach, blogerach oraz wszystkich osobach zainteresowanych tematyką HCI/UX. Jego celem jest promowanie wiedzy i świadomości z obszaru user experience. Dzięki lekturze dowiemy się czym dzisiaj zajmuje się specjalista, architekt interakcji lub ux designer. Poznamy definicje: human-computer interaction, user experience, usability i information architecture oraz porady jak angażować ludzi i budować pożądane emocje. Przeczytamy o tym, że projektowanie dla kanału mobile to nie bułka z masłem i na co zwrócić uwagę podczas badań terenowych.
Poznamy w jaki sposób obszar HCI/UX przenika się z innymi dziedzinami marketingu, takimi jak mobile, SEO czy social media. To pozwali spojrzeć całościowo na tę specjalizację oraz jeszcze lepiej poznać na czym polega i dlaczego tak istotna jest praca tego działu.
Zobacz również
W publikacji znajdziemy trzy słowa o interakcji przez dotyk oraz o trendach, czyli dokąd zmierza HCI.
White Paper zawiera także informacje o tym, jak wygląda ewolucja użytkowników w rozwiązaniach social media oraz rozwój kanałów mobile. Jaka będzie przyszłość HCI? Dokąd zmierzają trendy? Co jesteśmy w stanie zrobić już dzisiaj? Szczegóły w środku.
HCI/UX White Paper można pobrać tu, jest on dostępny także w wersji na iPada
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Krzysztof Piwowar, Head of HCI/UX w Lemon Sky
Praca ekspertów z obszaru user experience to nie tylko projektowanie interakcji czy twarda weryfikacja skuteczności. W dużej mierze to ciągła nauka, rozwój i poznawanie nowych zastosowań dla technologii, które zaczynają być używane przez konsumentów lub czekają tuż za rogiem. To także współpraca z wieloma specjalizacjami, które działają na styku konsumenta i usługi / produktu. Celem White Paper jest pokazanie, w jaki sposób praca HCI/UX przenika się z tymi specjalizacjami i jaki potencjał oraz efekt z tego wynika. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pasja i wizja osób, z którymi stykamy się na co dzień. Świat interakcji już za kilka lat będzie różnił się diametralnie od tego, który znamy dzisiaj. Przygotowujmy na to konsumentów i bądźmy sami na to gotowi!
NowyMarketing.pl jest patronem medialnym publikacji.