29 lipca wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz”, będący wspólną akcją Hebe, marki produktów do włosów Gliss oraz Fundacji Sukces Pisany Szminką. Ta wyjątkowa inicjatywa realizowana będzie w sklepach Hebe w całej Polsce, a na celu ma wyróżnienie kobiet, które wykazują się przedsiębiorczością, realizują swoje pasje i angażują się w działalność charytatywną.
Fundacja Sukces Pisany Szminką skupia się na promowaniu przedsiębiorczych postaw i kompleksowym wspieraniu kobiet oraz młodzieży. Dziś, wraz ze znaną marką Gliss, ekspertem w kwestii regeneracji włosów oraz Hebe, Fundacja chce wyrazić uznanie dla kobiet, których postawa idzie w parze z wyznawanymi przez nią wartościami.
Zobacz również
Siła, motywacja i chęć nieustannego rozwoju to cechy, dzięki którym tyle kobiet osiąga wyznaczone sobie cele, spełnia marzenia i zmienia swoją i innych codzienność na lepszą. Jest ich tak wiele wśród nas – spotykamy je każdego dnia, gdy rozwijają swoje umiejętności i poszerzają horyzonty. Są inspiracją dla innych ambitnych kobiet, pomagają im rozwinąć skrzydła. Marka Gliss i Fundacja Sukces Pisany Szminką pragną wyróżnić je w organizowanym plebiscycie.
Akcja „Rób to, co kochasz” obejmie całą Polskę i będzie składać się z dwóch etapów. Pierwszy z nich rozpocznie się 29 lipca, a zakończy 25 sierpnia i będzie to czas na zgłoszenie swojej kandydatury. Drugi etap potrwa od 26 sierpnia do 21 września kiedy odbędzie się wyczekiwane głosowanie. W październiku ogłoszone zostaną wyniki plebiscytu. Wyłonione zostaną trzy zwyciężczynie w kategoriach: „pomoc innym”, „pasje” i „biznes”. Na uczestniczki akcji „Rób to, co kochasz” czekają imponujące nagrody – 3x 5000 zł. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas transmisji LIVE z Małgorzatą Rozenek-Majdan, która jest ambasadorską marki Gliss i akcji „Rób to, co kochasz”.
– Od zawsze kibicuję kobiecej odwadze, kreatywności i przedsiębiorczości. Wokół nas jest tak wiele niesamowitych dziewczyn, cichych bohaterek codzienności, które często nie afiszują się ze swoją dzialalnością. Plebiscyt „Rób to, co kochasz” pozwoli nam je docenić – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zgłoszenia otwarte są do 25 sierpnia 2021 roku. Warunkiem zgłoszenia kandydatki do plebiscytu jest zakup produktu marki Gliss w drogerii Hebe i rejestracja paragonu na stronie www.glissrobtocokochasz.pl. Głosowanie otwarte będzie dla wszystkich. Na każdego głosującego czeka rabat na zakup produktów marki Gliss w Hebe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing