Spot powstał w ramach odświeżonej we wrześniu kampanii „Jestem w Hebe”. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja V&P, która jest również autorem platformy kreatywnej wprowadzonej w 2019 roku.
– Dla wielu osób kupowanie prezentów to rzeczywiście wyzwanie, a zakupy w Hebe to przyjemność, również związana z licznymi promocjami, jakie czekają na kupujących także w przedświątecznym czasie – mówi Przemysław Guzik, head of shopper marketing w agencji V&P.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spot emitowany jest obecnie w TV.