Jak przyznali przedstawiciele marki Heineken w oficjalnym oświadczeniu, wpływ na założenie własnej agencji miała trwająca obecnie pandemia koronawirusa. „W dzisiejszym, dynamicznym środowisku konsumenckim musimy być w stanie działać szybko i być jak najbardziej odpowiedni dla konsumentów. Dlatego postanowiliśmy dostosować nasz model agencji”– powiedział Bram Westenbrink, dyrektor globalny Heinekena.
Agencja kreatywna „Le Pub” rozpocznie działalność z dniem 1 stycznia 2021 roku, zaś tworzyć ją będą pracownicy Epsilon i Publicis Sapient z Publicis Groupe. Firma będzie miała swoje siedziby w Amsterdamie oraz Mediolanie.
Zobacz również
Jednocześnie marka skonsolidowała wszystkie swoje usługi planowania i zakupu mediów w agencji Dentsu, która to obsługuje markę od 2018 roku.
PS
Na początku sierpnia br. marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing