Heinz tworzy limitowaną kolekcję butelek. Etykiety będzie można wykorzystać jako szablon do tatuażu

Heinz tworzy limitowaną kolekcję butelek. Etykiety będzie można wykorzystać jako szablon do tatuażu
Zagorzali fani marek są w stanie zrobić wszystko, by jak najbardziej się z nimi utożsamić. Są na przykład tacy, którzy tatuują symbole marek na swoim ciele.
O autorze
1 min czytania 2023-12-11

Jak się okazuje, część największych fanów marki Heinz, postanowiło wytatuować na swoim ciele charakterystyczne etykiety lub butelki ketchupu. Marka doszła jednak do wniosku, że tatuaże nie były ujednolicone i każdy miał w sobie coś innego. W związku z tym przygotowano nową kampanię.

„Tattoo Label” to akcja, w ramach której Heinz wyprodukował 100 limitowanych butelek ketchupu. Dlaczego limitowanych? Ponieważ posiadają etykietę zawierającą odwrotny nadruk. Dzięki temu marka chce pomóc fanom, którzy również chcieliby zdecydować na wykonanie charakterystycznego tatuażu. Etykieta jest odklejana i można ją wykorzystać jako szablon.

fot. Heinz 

– Przez dziesięciolecia widzieliśmy, jak fani popadali w skrajności, aby uczcić naszą ukochaną markę. Butelka do tatuażu Heinz to najlepszy sposób, w jaki fani mogą uczcić tę irracjonalną miłość, dzięki oficjalnemu szablonowi tatuażu Heinz zaprojektowanemu na cześć tych zagorzałych fanów. Miłośnicy Heinza, widzimy was i jesteśmy tu dla was na zawsze –  powiedziała w oświadczeniu Jacqueline Chao, starszy menedżer ds. marki w firmie Heinz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydziarani fani love brandów

Heinz to nie jedyna marka, której fani decydują się na wykonanie tatuaży, pokazujących swoje zamiłowanie do love brandu. Podobne zjawisko zauważyła chociażby marka Clipper, która regularnie otrzymuje zdjęcia nowych tatuaży od fanów. Tylko w br. z Clipperem skontaktowało się 7 nowych wydziaranych fanów. 

Zdjęcie główne: Heinz

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Dziary losu. Sponsor odpicuje tatuaże kibiców Lecha za darmo, bramkarz wybierze szczęśliwców!

Superbet, sponsor strategiczny Lecha Poznań, Klub oraz Stowarzyszenie Kibiców „Kolejorz” zupełnie za darmo „naprawią” – we współpracy ze Studiem OneLuck – tatuaże, których posiadacze marzą o zmianie. Akcja skierowana jest do sympatyków Kolejorza. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Wytatuowani Dawcy szpiku to #DobryWzór – nowa kampania edukacyjna Fundacji DKMS we współpracy ze studiami tatuaży z całej Polski

Czy można zostać Dawcą szpiku, mając tatuaż? Oczywiście, że tak! Fundacja DKMS razem ze studiami tatuażu prowadziła akcję edukacyjną #DobryWzór, która miała na celu zwrócenie uwagi miłośników tej formy zdobienia ciała na fakt, że tatuaż nie jest przeszkodą w zostaniu Dawcą szpiku.