zdjęcie: facebook.com/heinz
Z okazji tegorocznych Walentynek, Heinz wpadł na pomysł, by zmienić typowy ketchup w coś bardziej eleganckiego i wykwintnego – stworzył małe słoiczki „kawioru”, który składał się z maleńkich perełek ketchupu.
Zobacz również
Na swoim profilu na Twitterze marka ogłosiła konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać owy „kawior”, który świetnie sprawdziłby się jako danie na eleganckiej kolacji. Z pewnością wszyscy Ci, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez ketchupu, mogliby delektować się wyszukanymi daniami, z małymi drobinkami ketchupu, a nie ociekające lejącym sosem ;).
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najbardziej popularnym prezentem walentynkowym jest pluszowy miś, chociaż stereotypy mogą sugerować, że kupujemy świece czy słodycze. Polacy niestety często przeciągają do ostatnich chwil moment dokonywania zakupów – wynika z analiz przeprowadzonych przez Allegro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.