zdjęcie: facebook.com/heinz
Z okazji tegorocznych Walentynek, Heinz wpadł na pomysł, by zmienić typowy ketchup w coś bardziej eleganckiego i wykwintnego – stworzył małe słoiczki „kawioru”, który składał się z maleńkich perełek ketchupu.
Zobacz również
Na swoim profilu na Twitterze marka ogłosiła konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać owy „kawior”, który świetnie sprawdziłby się jako danie na eleganckiej kolacji. Z pewnością wszyscy Ci, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez ketchupu, mogliby delektować się wyszukanymi daniami, z małymi drobinkami ketchupu, a nie ociekające lejącym sosem ;).
PS
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
Najbardziej popularnym prezentem walentynkowym jest pluszowy miś, chociaż stereotypy mogą sugerować, że kupujemy świece czy słodycze. Polacy niestety często przeciągają do ostatnich chwil moment dokonywania zakupów – wynika z analiz przeprowadzonych przez Allegro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.