Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy, z opcją przedłużenia na rok sportowy 2021, a pierwszy odcinek w nowej odsłonie wyemitowano 5 maja. Dotychczasowa nazwa została zmieniona na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły również w scenografii, a dobrze znane studio Kanału Sportowego nabrało nieco pubowego charakteru. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono.
Nowym stałym elementem programu ma być pytanie o „Dobry Skład” zadawane w kontekście obecnego gościa. Pierwszy z nich – Michał Listkiewicz – zapytany został o najlepszy skład sędziowski, jaki miał przyjemność współtworzyć, a także najlepszych piłkarzy, którym sędziował.
Zobacz również
– Takie projekty jak Kanał Sportowy pokazują, że nawet w momencie zawieszenia wydarzeń sportowych istnieje dobry obszar do promocji marki poprzez sport. Brak wydarzeń sportowych nie oznacza, że kibice znikają. Oni nadal potrzebują informacji i rozrywki, które we właściwych proporcjach Kanał Sportowy zapewnia – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Sport Brokers, która odpowiada za obsługę reklamową Kanału Sportowego.
Hejt Park – od wariantu awaryjnego, do clue programu
Hejt Park na Kanale Sportowym od samego startu okazał się strzałem w „dziesiątkę”, choć na znaczeniu w ramówce realnie zyskał dopiero, gdy sport zamarł, a kibice zostali zmuszeni do pozostawania w domach. Format to bezprecedensowe spotkanie ludzi z pierwszych stron sportowych gazet z dzwoniącymi do studia i zadającymi często niewygodne pytania widzami. Specyficzna atmosfera panująca w studiu powoduje, że goście poruszają tematy, o których nie wspominali nigdzie indziej. To tam Dominik Ebebenge i Michał Żewłakow zdradzali kulisy negocjacji transferowych w Legii, Robert Lewandowski opowiadał o treningach w izolacji, Quebonafide udzielił jednego z pierwszych wywiadów po przejściu artystycznej metamorfozy, a Szymon Marciniak odpowiadał na trudne pytania dotyczące sędziowania. Dwa odcinki „Hejt Parku” były jednocześnie w TOP 3 karty na czasie w serwisie YouTube, a rekordowy, w którym potyczkę słowną toczyli Krzysztof Stanowski i Marcin Najman, zanotował ponad 1,6 miliona wyświetleń.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Każdy z nas jest inny i wnosi to tego projektu coś swojego. I to jest chyba naszą siłą. Ta różnorodność zainteresowań, światopoglądów i charakterów powoduje, że jesteśmy trochę nieprzewidywalni, a przez to bardziej interesujący. Myślę, że znajduje to odzwierciedlenie między innymi właśnie w takim programie jak Hejt Park – zaznacza Tomasz Smokowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Markę Okocim w tej kampanii reprezentują Reprise Digital i Initiative Media z rodziny IPG Mediabrands.
„Hejt Park w Dobrym Składzie” będzie gościł na Kanale Sportowym 3 razy w tygodniu o godzinie 21:00, a jego gospodarzami będą Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.