TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hejt Park w Dobrym Składzie. Okocim nowym partnerem Kanału Sportowego

Kanał Sportowy – projekt tworzony przez Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego rozpoczął właśnie długofalową współpracę z marką Okocim. Browar został sponsorem Hejt Parku, obecnie jednego z najpopularniejszych formatów na kanale.
O autorze
2 min czytania 2020-05-20

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy, z opcją przedłużenia na rok sportowy 2021, a pierwszy odcinek w nowej odsłonie wyemitowano 5 maja. Dotychczasowa nazwa została zmieniona na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły również w scenografii, a dobrze znane studio Kanału Sportowego nabrało nieco pubowego charakteru. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono.

Nowym stałym elementem programu ma być pytanie o „Dobry Skład” zadawane w kontekście obecnego gościa. Pierwszy z nich – Michał Listkiewicz – zapytany został o najlepszy skład sędziowski, jaki miał przyjemność współtworzyć, a także najlepszych piłkarzy, którym sędziował.

– Takie projekty jak Kanał Sportowy pokazują, że nawet w momencie zawieszenia wydarzeń sportowych istnieje dobry obszar do promocji marki poprzez sport. Brak wydarzeń sportowych nie oznacza, że kibice znikają. Oni nadal potrzebują informacji i rozrywki, które we właściwych proporcjach Kanał Sportowy zapewnia – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Sport Brokers, która odpowiada za obsługę reklamową Kanału Sportowego.

Hejt Park – od wariantu awaryjnego, do clue programu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hejt Park na Kanale Sportowym od samego startu okazał się strzałem w „dziesiątkę”, choć na znaczeniu w ramówce realnie zyskał dopiero, gdy sport zamarł, a kibice zostali zmuszeni do pozostawania w domach. Format to bezprecedensowe spotkanie ludzi z pierwszych stron sportowych gazet z dzwoniącymi do studia i zadającymi często niewygodne pytania widzami. Specyficzna atmosfera panująca w studiu powoduje, że goście poruszają tematy, o których nie wspominali nigdzie indziej. To tam Dominik Ebebenge i Michał Żewłakow zdradzali kulisy negocjacji transferowych w Legii, Robert Lewandowski opowiadał o treningach w izolacji, Quebonafide udzielił jednego z pierwszych wywiadów po przejściu artystycznej metamorfozy, a Szymon Marciniak odpowiadał na trudne pytania dotyczące sędziowania. Dwa odcinki „Hejt Parku” były jednocześnie w TOP 3 karty na czasie w serwisie YouTube, a rekordowy, w którym potyczkę słowną toczyli Krzysztof Stanowski i Marcin Najman, zanotował ponad 1,6 miliona wyświetleń.

– Każdy z nas jest inny i wnosi to tego projektu coś swojego. I to jest chyba naszą siłą. Ta różnorodność zainteresowań, światopoglądów i charakterów powoduje, że jesteśmy trochę nieprzewidywalni, a przez to bardziej interesujący. Myślę, że znajduje to odzwierciedlenie między innymi właśnie w takim programie jak Hejt Park – zaznacza Tomasz Smokowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Markę Okocim w tej kampanii reprezentują Reprise Digital i Initiative Media z rodziny IPG Mediabrands.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Hejt Park w Dobrym Składzie” będzie gościł na Kanale Sportowym 3 razy w tygodniu o godzinie 21:00, a jego gospodarzami będą Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.