Helly Hansen pragnie przybliżyć konsumentom specyfikę pracy ratowników narciarskich i udostępnia w swoim oficjalnym serwisie prawdziwe historie zebrane od współpracujących z marką profesjonalistów i doświadczenia z misji ratunkowych. Materiał jest dostępny na stronie www.hellyhansen.com/ski-patrol.
Zobacz również
– To dla nas zaszczyt, że naszą markę wybierają do pracy profesjonaliści, i jesteśmy im ogromnie wdzięczni za ich pracę i misję ochrony ludzkiego zdrowia i bezpieczeństwa na szlakach i stokach narciarskich – mówi Oliver Flaser, dyrektor kategorii Odzieży dla Służb Ratowniczych w Helly Hansen.
– Dziękujemy ratownikom również za to, że dzielą się z nami swoim doświadczeniem z wielogodzinnych misji w terenie tak, aby nasza kolekcja odzieży technicznej rozwijała się, by spełniać ich potrzeby. Podobnie, jak w ubiegłym roku, z dumą wspieramy Światowy Dzień Ratowników Narciarskich i widzimy, że to święto zwraca uwagę na ich pracę. W ramach naszego wsparcia Helly Hansen przeznacza 5% ze sprzedaży w globalnym sklepie online, oraz w wybranych sklepach detalicznych w dniach 9-11 luty 2023 – na cele fundacji i instytucji, których misją jest wspieranie ratowników narciarskich na całym świecie – dodaje.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ponadto Helly Hansen zachęca wszystkich miłośników sportów zimowych do pozdrawiania Ratowników Narciarskich przez posty ze #skipatrolday w social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dajmy wyraz naszej wdzięczności za ich zaangażowanie w nasze bezpieczeństwo i możliwość bezpiecznego cieszenia się pasją! – zachęca marka.