Helly Hansen dziękuje ratownikom narciarskim na całym świecie w dniu ich święta

10 lutego 2023 Helly Hansen po raz drugi bierze udział w celebracji Światowego Dnia Ratownika Narciarskiego. Norweska marka zachęca, by tego dnia podziękować wszystkim ratownikom narciarskim za ich zaangażowanie w dbanie o nasze bezpieczeństwo na stokach narciarskich i górskich szlakach.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Helly Hansen pragnie przybliżyć konsumentom specyfikę pracy ratowników narciarskich i udostępnia w swoim oficjalnym serwisie prawdziwe historie zebrane od współpracujących z marką profesjonalistów i doświadczenia z misji ratunkowych. Materiał jest dostępny na stronie www.hellyhansen.com/ski-patrol.

– To dla nas zaszczyt, że naszą markę wybierają do pracy profesjonaliści, i jesteśmy im ogromnie wdzięczni za ich pracę i misję ochrony ludzkiego zdrowia i bezpieczeństwa na szlakach i stokach narciarskich – mówi Oliver Flaser, dyrektor kategorii Odzieży dla Służb Ratowniczych w Helly Hansen.

– Dziękujemy ratownikom również za to, że dzielą się z nami swoim doświadczeniem z wielogodzinnych misji w terenie tak, aby nasza kolekcja odzieży technicznej rozwijała się, by spełniać ich potrzeby. Podobnie, jak w ubiegłym roku, z dumą wspieramy Światowy Dzień Ratowników Narciarskich i widzimy, że to święto zwraca uwagę na ich pracę.  W ramach naszego wsparcia Helly Hansen przeznacza 5% ze sprzedaży w globalnym sklepie online, oraz w wybranych sklepach detalicznych w dniach 9-11 luty 2023 – na cele fundacji i instytucji, których misją jest wspieranie ratowników narciarskich na całym świecie – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto Helly Hansen zachęca wszystkich miłośników sportów zimowych do pozdrawiania Ratowników Narciarskich przez posty ze #skipatrolday w social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dajmy wyraz naszej wdzięczności za ich zaangażowanie w nasze bezpieczeństwo i możliwość bezpiecznego cieszenia się pasją! – zachęca marka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się