Osią kampanii jest film, w którym każdy może wykorzystać postać Henia do złożenia własnych, świątecznych życzeń, a następnie podzielenia się nimi z przyjaciółmi czy rodziną w postaci animowanego klipu. Ponieważ Eksperci Tesco śledzą na bieżąco nośne zjawiska w Internecie, animacja z Heniem w roli głównej nawiązuje do popularnych tematów czy tekstów, m.in. niedawno oglądanego przez cały świat skoku Baumgartnera, tańca Gangnam style czy znanych tekstów z filmów wirusowych. Życzeniami można dzielić się szybko i konkretnie na landing page www.lecimyzzyczeniami.pl oraz facebookowym profilu Tesco, a sam film zobaczyć w kanale YouTube.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta