Kampania prowadzona jest w środowisku Meta, Google i w wybranych portalach internetowych należących do wydawnictw Agora i Burda Media Polska.
Rak piersi to najczęściej występujący u kobiet nowotwór, niestety w większości przypadków wykrywany zbyt późno. Według ekspertów rokowania byłyby dla pacjentek korzystniejsze, gdyby regularnie poddawały się samobadaniu i korzystały z mammografii czy USG piersi. Wczesne wykrywanie zmian nowotworowych jest niezwykle istotne, ponieważ gwarantuje wyleczalność nawet w 95% przypadków*.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W odpowiedzi na te wyzwania rozpoczęto kolejną edycję kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss” z udziałem certyfikowanych ambasadorek m.in.: Agaty Bińkowskiej, Anny Krok, Małgorzaty Rozenek-Majdan, Wiesławy Rybickiej, Katarzyny Tyrajskiej i Małgorzaty Witkowskiej. Ambasadorki na co dzień spotykają się z setkami kobiet i edukują na fantomach, jak powinno wyglądać samobadanie piersi.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zachęcają do korzystania z badań profilaktycznych i wspierają kobiety w dotarciu do odpowiednich placówek medycznych w regionach, w razie wykrycia niepokojących zmian. Ich działania sprawiają, że coraz więcej Polek zyskuje szansę na wczesne wykrycie raka piersi. Kampania wykorzystuje zarówno formaty video, jak i statyczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod adresem www.rozowypatrol.pl znajduje się baza wiedzy na temat profilaktyki raka piersi, szczegółowa instrukcja samobadania, mapa miejsc, w których działają Różowe Patrole, terminy bieżących spotkań oraz informacje, gdzie zgłaszać się w razie wykrycia zmian.
*Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, 2021 r.
Zdjęcie główne: YouTube