Najnowsza kolekcja katowickiej marki czerpie z synergii sztuk, tradycyjnego rzemiosła i rzeźbiarskich form, które w kolekcji zostały zmiękczone. Odnosi się do sztuki kinetycznej, która obejmuje wiele przenikających się technik i stylów. Her majesty: Art bazuje na kontrastach, przeciwstawiając surowe wnętrza silnej i świadomej kobiecości. Stonowana kolorystyka, w której dominują czerń, szarości i biel są odzwierciedleniem naturalnych materiałów wykorzystywanych w rzeźbiarstwie. Zwiewność projektów jest inspirowana trójwymiarowością rzeźby i ruchem.
Pojęcie sztuki jest metaforycznie utożsamiane z kobietami, które od początku istnienia marki stanowią dla niej jedną z największych inspiracji – to one nadają życia projektom DayShift. W rolę modelki najnowszej kampanii marki wcieliła się Beata Śliwińska – artystka sztuk wizualnych i laureatka prestiżowej nagrody Polish Graphic Design Award, tworząca pod pseudonimem Barrakuz. Jej energia w połączeniu z majestatycznym wnętrzem pracowni Karola Tchorka nadały oniryczny wymiar zdjęciom, które nie zostały poddane retuszowi.
Zobacz również
– Jako projektantka doceniam odwagę współczesnych kobiet w poszukiwaniu własnego miejsca w świecie. Chcę tworzyć ubrania, które dodają siły i niezależności, a przy tym podkreślają zmysłowość i kobiecość – podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki.
W najnowszej kolekcji DayShift, marka pozostaje wierna minimalistycznej kolorystyce i klasycznym krojom. Dominuje neutralna paleta barw, osadzona w kolorystyce bieli, czerni i szarości. W nowej kolekcji znajdziemy między innymi ponadczasowe koszule z bufiastymi rękawami, sukienki na wąskich ramiączkach czy wiosenny, robiony na drutach sweter. Nie zabraknie też topów z odkrytymi plecami czy klasycznej marynarki. W kapsułowej ofercie DayShift prezentuje dopasowane, kobiece sukienki, nie zapominając o uwielbianym przez klientki marki kroju kimona. Całość kolekcji to samowystarczalna garderoba, dostosowana do potrzeb i trybu życia współczesnej kobiety.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
DayShift podkreśla potrzebę tworzenia świadomej i etycznej mody. Produkty od momentu powstania marki pakowane są w bawełniane woreczki, a ubrania szyte małymi partiami, tak aby uniknąć nadprodukcji. Rzemiosło w tradycyjnym wydaniu, oparte na współczesnych wartościach.