Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Herbapol rozszerza portfolio gotowych do picia napojów o dwa nowe warianty

Do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata, natomiast wśród oferty napojów herbacianych konsumenci znajdą teraz Herbapol na zimno herbata biała/malina. Napoje są produkowane z naturalnych składników.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Do oferty funkcjonalnych napojów ziołowych wprowadzonych przez markę na rynek w 2019 roku dołączyła AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń i zielona herbata. Napój przygotowany na bazie naturalnej wody mineralnej bez dodatku cukru, dzięki korzeniowi żeń-szenia przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, wzmacnia siły witalne organizmu oraz wspomaga sprawność fizyczną i umysłową. Korzeń żeń-szenia posiada także właściwości adaptogenne: wspomaga odporność na stres oraz przystosowuje organizm do zwiększonego wysiłku fizycznego i psychicznego. Wspomaga także dobre samopoczucie, pamięć i koncentrację. Ekstrakt z mięty doskonale smakuje i orzeźwia, a dodatek mango sprawia, że napój ma przyjemnie słodki smak.

Równolegle, poszerzając portfolio napojów herbacianych marka zdecydowała się na zaprezentowanie konsumentom wyjątkowego wariantu Herbapol na zimno herbata biała/malina. To gotowy do picia napój na bazie szlachetnej i delikatnej białej herbaty z dodatkiem przyjemnie owocowej maliny. Produkt nie zawiera barwników ani konserwantów; jest też bez dodatku cukru. To 100% naturalnych składników, czyli 100% natury!

Napoje dostępne są w butelkach PET o pojemności 300 ml. Cena rekomendowana za jedną butelkę napoju to 2,59 zł.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj