Herbaty w piramidkach LOYD obsługiwane przez agencję OS3

OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. Agencja od października odpowiadać będzie za digitalowe działania dla marki LOYD.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

Komunikacja z Klientami za pomocą social mediów już nikogo nie dziwi – a nawet stała się rynkowym standardem. Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki LOYD w środowisku digitalowym, w tym social mediach – zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku – argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.

Cieszy nas, że tak ważny na rynku producent kaw i herbat zaufał naszej ekspertyzie i wieloletniemu doświadczeniu w budowaniu skutecznej komunikacji. To dla nasz szczególnie istotne, ponieważ Mokate postawiło na naszą koncepcję komunikacji w dynamicznym i wciąż ulegającym przemianom środowisku social mediów – powiedział Maciej Hilt, BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR OS3 Sp. z o.o.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portfolio marki LOYD obejmuje zarówno herbaty jak i susze owocowe i zioła oraz mieszanki funkcjonalne. Znakomite kompozycje smakowe uzyskuje się przede wszystkim dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych surowców o najwyższej jakości. Wysoką jakość oferowanych herbat gwarantują również najnowocześniejsze maszyny do porcjowania herbat w piramidkach oraz ostre kryteria jakościowe przy doborze stosowanych surowców. Monitoring obejmuje cały cykl produkcyjny, rozpoczynając od źródła, czyli upraw, poprzez zbiór i transport do fabryki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing