Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.
– Komunikacja z Klientami za pomocą social mediów już nikogo nie dziwi – a nawet stała się rynkowym standardem. Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki LOYD w środowisku digitalowym, w tym social mediach – zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku – argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.
Zobacz również
– Cieszy nas, że tak ważny na rynku producent kaw i herbat zaufał naszej ekspertyzie i wieloletniemu doświadczeniu w budowaniu skutecznej komunikacji. To dla nasz szczególnie istotne, ponieważ Mokate postawiło na naszą koncepcję komunikacji w dynamicznym i wciąż ulegającym przemianom środowisku social mediów – powiedział Maciej Hilt, BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR OS3 Sp. z o.o.
Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.
Portfolio marki LOYD obejmuje zarówno herbaty jak i susze owocowe i zioła oraz mieszanki funkcjonalne. Znakomite kompozycje smakowe uzyskuje się przede wszystkim dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych surowców o najwyższej jakości. Wysoką jakość oferowanych herbat gwarantują również najnowocześniejsze maszyny do porcjowania herbat w piramidkach oraz ostre kryteria jakościowe przy doborze stosowanych surowców. Monitoring obejmuje cały cykl produkcyjny, rozpoczynając od źródła, czyli upraw, poprzez zbiór i transport do fabryki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing