Hermès udowadnia, że luksusowa rzecz to taka, która jest na lata

Hermès udowadnia, że luksusowa rzecz to taka, która jest na lata
Dom mody Hermès postanowił stawić czoła problemowi, jakim jest nadmierny konsumpcjonizm i stworzył spot, w którym udowadnia, że luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów, a jakość i trwałość.
O autorze
1 min czytania 2019-03-13

W dobie konsumpcjonizmu, bardzo łatwo przychodzi nam wyrzucić daną rzecz, nawet gdy jest ona tylko minimalnie zniszczona. Większość marek wyznaje teraz zasadę fast-fashion i zmienia kolekcje co kilka miesięcy, powodując, że my konsumenci co rusz kupujemy nowe, kiepskiej jakości ubrania, które potem lekką ręką wyrzucimy do śmieci.

Na szczęście coraz głośniej mówi się o recyklingu, byciu bardziej rozważnym i świadomym w swoich wyborach zakupowych, bo ciągle narastająca ilość śmieci wpływa negatywnie na naszą planetę.

Luksusowa marka Hermès również postanowiła poruszyć problem nadmiernego kupowania odzieży oraz dodatków. Brand stworzył więc spot, w którym pokazuje, w jaki sposób produkty marki mogą być naprawione nawet jeśli unikną zniszczeniu. Tym samym dom mody daje jasny przekaz – luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów – luksus to przede wszystkim wysoka jakość i trwałość, nawet na lata.

Wiedzieliście, że być może już w tym roku w Warszawie pojawi się butik marki Hermès?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się