W dobie konsumpcjonizmu, bardzo łatwo przychodzi nam wyrzucić daną rzecz, nawet gdy jest ona tylko minimalnie zniszczona. Większość marek wyznaje teraz zasadę fast-fashion i zmienia kolekcje co kilka miesięcy, powodując, że my konsumenci co rusz kupujemy nowe, kiepskiej jakości ubrania, które potem lekką ręką wyrzucimy do śmieci.
Na szczęście coraz głośniej mówi się o recyklingu, byciu bardziej rozważnym i świadomym w swoich wyborach zakupowych, bo ciągle narastająca ilość śmieci wpływa negatywnie na naszą planetę.
Zobacz również
Luksusowa marka Hermès również postanowiła poruszyć problem nadmiernego kupowania odzieży oraz dodatków. Brand stworzył więc spot, w którym pokazuje, w jaki sposób produkty marki mogą być naprawione nawet jeśli unikną zniszczeniu. Tym samym dom mody daje jasny przekaz – luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów – luksus to przede wszystkim wysoka jakość i trwałość, nawet na lata.
Wiedzieliście, że być może już w tym roku w Warszawie pojawi się butik marki Hermès?
Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?
Słuchaj podcastu NowyMarketing