Heyah promuje „Rok internetu za darmo”

Rusza kampania Heyah promująca ofertę „Rok internetu za darmo”. Już od czwartku, 13 marca, w telewizji będzie można obejrzeć najnowszy spot reklamowy. O ofercie Heyah będzie głośno także w radiu i internecie.
O autorze
0 min czytania 2014-03-13

Kampania będzie informować o najnowszej ofercie Heyah „Rok Internetu za darmo” i obejmie największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe, popularne serwisy internetowe, a także outdoor. Adresatami działań promujących ofertę mobilnego internetu w Heyah są młodzi, aktywni użytkownicy smartfonów.

Kreację kampanii ATL i BTL przygotowała agencja G7, kreację kampanii internetowej agencja Engine, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj