Jedną z gałęzi działalności Polskiej Grupy Górniczej jest sprzedaż paliw konfekcjonowanych. W swoim asortymencie PGG oferuje m.in. klasyczne węgle opałowe czy paliwa ekologiczne. Spółka postanowiła zainwestować w działania internetowe, które obejmą reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, remarketing oraz reklamę produktową.
– To kolejna duża kampania, którą będziemy prowadzić dla spółki z sektora przemysłowego. Wcześniej współpracowaliśmy m.in. ze Stocznią Gdańsk, dla której przygotowaliśmy kampanię employer brandingową, obejmującą spot internetowy, radiowy, outdoor oraz działania digitalowe – mówi Konrad Ciechanowicz, prezes High5 Studio.
Zobacz również
Zadaniem konsorcjum będzie przeprowadzenie kampanii, jej optymalizacja oraz przygotowanie kreacji przeznaczonych do wyświetlania na różnych platformach.
– Kampanie digitalowe są naszą specjalnością. Zajmujemy się tym od lat. W portfolio mamy współpracę m.in. z deweloperami czy branżą medyczną. We wszystkich przypadkach celem było generowanie leadów, więc to doświadczenie będzie kluczowe przy działaniach dla PGG – wyjaśnia Maciej Ciesielski, head of SEM i wspólnik w Imaggo.
Budżet kampanii to niemal 300 tys. zł. PGG i konsorcjum trójmiejskich agencji będą współpracować do końca 2020 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing