W ramach współpracy z Bitpandą, zespół Hill+Knowlton Strategies będzie odpowiadał za relacje z mediami, doradztwo komunikacyjne i wspieranie aktywności krakowskiego Centrum Innowacji i Technologii w zakresie employer branding. Zespól H+K pełni rolę biura prasowego firmy w Polsce i odpowiada za pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Bitpanda. Agencja została wyłoniona w przetargu i odpowiadała już za komunikację launchu marki w grudniu 2020 r.
Bitpanda jest wiodącą europejską platformą umożliwiającą handel aktywami cyfrowymi. Działa na 6 rynkach i ma 2 mln zarejestrowanych użytkowników. Umożliwia inwestowanie w Bitcoin czy Ethereum, jak również cyfrowe w złoto i ponad 30 innych zdigitalizowanych aktywów.
Zobacz również
W połowie marca br. firma ogłosiła zamknięcie jednej z największych rund Serii B w Europie, o wartości 170 mln dolarów. Tym samym Bitpanda osiągnęła wycenę 1,2 mld dolarów. Wiodącym inwestorem był fundusz Valar Ventures, znany ze wspierania szybko rozwijających się firm z branży fintech, działających w obszarach o dużym potencjale wzrostu, takich jak TransferWise, BlockFi, N26, Bestow, Qonto, TaxFix i inne.
Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę Bitpanda koordynuje Magdalena Załubska-Król, financial services lead H+K.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]