TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje kompetencje w obszarze komunikacji digital

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Marta Zienkiewicz, która objęła stanowisko Social Media & Influencer Marketing Managera, będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2016-05-09

Przed podjęciem pracy w H+K Strategies, Marta przez blisko dwa lata pracowała dla wiodącej włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Jej doświadczenie obejmuje m.in. znajomość specyfiki social mediów, planowanie i realizację skutecznych kampanii engagement-owych, jak również budowania długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami.

Marta Zienkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).