Fot. Materiały prasowe AMS
Na łódzkich przystankach i na terenie Manufaktury – największego centrum handlowego w Polsce, mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego kontentu z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.
Zobacz również
W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem „działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie dedykowany kontent informacyjny – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – To znakomity przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city – dodaje.
Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.
W tym roku Łódź obchodzi 600-lecie nadania jej praw miejskich. W urodzinowe wydarzenia tłumnie włączyli się łodzianie. Tym bardziej cieszy, że swoją nowoczesną cegiełkę do obchodów dokłada firma AMS, która będzie publikować na cyfrowych ekranach znajdujących się na łódzkich ulicach i w Manufakturze ciekawostki z historii Łodzi. A ta jest wyjątkowa, więc warto ją poznawać, zwłaszcza w tak nietypowy, ale przystępny sposób – mówi wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która w październiku br. dołączyła do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz contentowych z informacjami o Łodzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.
Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski. Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon. Cały system Digital Citylight obecny jest w 12 miastach Polski: Bytomiu, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.
AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.