TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Historia Łodzi na cyfrowych ekranach AMS

AMS włącza się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.
O autorze
2 min czytania 2023-10-24

Fot. Materiały prasowe AMS

Na łódzkich przystankach i na terenie Manufaktury – największego centrum handlowego w Polsce, mieszkańcy i turyści mają okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego kontentu z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetla na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

W zakresie naszej oferty digital oferujemy rozwiązania zgodnie z hasłem „działaj reklamowo & edukuj kontentowo”. Komunikaty na naszych nośnikach to nie tylko przydatne informacje, ciekawostki czy treści rozrywkowe, ale także, tak jak tym razem, zaangażowany lokalnie dedykowany kontent informacyjny – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – To znakomity przykład content marketingu w przestrzeni miasta i realizacja w praktyce idei smart city – dodaje.

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i miasto Łódź, to nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odwiedzający miasto oraz centrum handlowe Manufaktura mogą przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W tym roku Łódź obchodzi 600-lecie nadania jej praw miejskich. W urodzinowe wydarzenia tłumnie włączyli się łodzianie. Tym bardziej cieszy, że swoją nowoczesną cegiełkę do obchodów dokłada firma AMS, która będzie publikować na cyfrowych ekranach znajdujących się na łódzkich ulicach i w Manufakturze ciekawostki z historii Łodzi. A ta jest wyjątkowa, więc warto ją poznawać, zwłaszcza w tak nietypowy, ale przystępny sposób – mówi wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik.

Kampania prowadzona jest od 4 października na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która w październiku br. dołączyła do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W trakcie miesięcznej kampanii zostanie wyemitowanych 427 tys. plansz contentowych z informacjami o Łodzi. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski. Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon. Cały system Digital Citylight obecny jest w 12 miastach Polski: Bytomiu, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.

AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.