Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Historia papierowego śmiecia. McDonald’s z nową kampanią o recyklingu

Historia papierowego śmiecia. McDonald’s z nową kampanią o recyklingu
McDonald’s pochwalił się nową kampanią, w której pokazuje, co dzieje się ze zużytymi opakowaniami po tym, jak trafiają do kosza na śmieci. Za realizację spotu odpowiada DDB Warszawa.
O autorze
1 min czytania 2023-04-04

fot. McDonald’s

Kolejny z serii spot to nowa odsłona kampanii „Jutro należy do nas”. Najnowsza opowieść jest kontynuacją historii z zeszłego roku. W tegorocznej odsłonie poznajemy historię papierowego śmiecia, który po wylądowaniu w koszu, trafia do kolejnych miejsc, w których poddany jest recyklingowi. Ostatecznie wraca do restauracji McDonald’s jako ręcznik papierowy. 

– Dzięki innowacyjnej technologii, którą opracowaliśmy wspólnie z polskim recyklerem, w McDonald’s jesteśmy w stanie przetworzyć opakowania papierowe z domieszką polimeru oraz zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań w restauracjach McDonald’s do frakcji papierowej jest tak ważne. Dzięki temu możemy dawać śmieciom drugie życie – mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Kluczową rolę w spocie odgrywają także poszczególni pracownicy, których przedstawia odbiorcom papierowy śmieć. Są to cztery osoby: Jacula i Szymuś (pracownicy restauracji), Włodziu (który przewozi śmieci) i Kacha (która pracuje w sortowni). Sam proces recyklingu nazwany został „magią”, a kolejne etapy, które mają miejsce w sortowni śmieci – „sortowankiem”, „obmywankiem” i „osuszankiem”. Dzięki nim opakowanie może wrócić do restauracji w zmienionej formie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania mediowe prowadzone są w TV, VOD, kinach, Programmatic Video i mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB, a zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD. Za PR odpowiada natomiast agencja 24/7Communication. 

PS Bogusław Linda tańczy w nowej reklamie McDonald’s

Roztańczony Bogusław Linda wziął udział w spocie McDonald’s promującym burgera McCrispy. Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się