Posiadacze kart znajdą w zasobach Klubu historie, na bazie których powstało wiele filmów.
W ofercie m.in. „Wielki Gatsby”, „Śniadanie u Tiffany’ego” i „Sherlock Holmes” oraz lektury szkolne, tj. „W pustyni i w puszczy” i „Ogniem i mieczem”. Tym samym Cinema City chce podziękować posiadaczom kart Unlimited za wspieranie kin w tym trudnym czasie.
Zobacz również
Według rozporządzenia rządu wszystkie kina pozostają zamknięte od połowy marca. Ich otwarcie planowane jest dopiero w IV etapie odmrażania gospodarki. W Polsce Cinema City jest operatorem 35 kin (w tym 6 kin iMax) zlokalizowanych w 20 miastach. Karty Unlimited to pierwszy, wprowadzony w 2015 roku program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczną opłatą.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Cinema City. Key Visual akcji oraz jej komunikację przygotowała agencja kreatywna Feeders Agency.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce