Dlaczego mural? Jest to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. To wyjątkowe wielkoformatowe dzieło, którego oficjalnym Mecenasem została należąca do Grupy Eurocash marka Duży Ben, będzie odtworzeniem historycznego malowidła przedstawiającego panoramę średniowiecznego Poznania na podstawie zachowanych ikonograficznych prac Brauna i Hogenberga pochodzących z 1618 roku.
Dla twórców kluczowe było miejsce powstania malowidła, tak, aby mogli się nim cieszyć wszyscy mieszkańcy miasta, dlatego też projekt będzie zdobił ścianę dawnego Arsenału przy ul. Szewskiej 14.
Zobacz również
Wspólna inicjatywa marki Duży Ben oraz Braughman Group Media będzie miało spektakularną powierzchnię blisko 700 m2. Już teraz pracuje nad nim grupa lokalnych artystów, którzy wykonują mural w 100% ręcznie, a do jego stworzenia wykorzystane zostaną ponad 140 litry farby.
Nowa wizytówka Poznania
Wyjątkowy mural będzie nową wizytówką Poznania, w którego promocję zaangażował się Urząd Miejski, Biuro Konserwatora Zabytków oraz firma Duży Ben, która jest oficjalnym Mecenasem projektu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Jestem bardzo zadowolony, że marka Duży Ben została Mecenasem tak znakomitego muralu w ścisłym centrum Poznania. Kiedy tylko dowiedzieliśmy się o inicjatywie i dostaliśmy propozycję, aby być częścią tego wyjątkowego w skali Polski projektu, nie zastanawialiśmy się długo. Decyzja była dla nas naturalna, szczególnie, że malowidło prezentujące wygląd średniowiecznego Poznania powstaje w mieście, z którego się wywodzimy, w którym otworzyliśmy nasz pierwszy market, gdzie mamy bardzo wysoką świadomość marki i tysiące naszych klientów. Jestem przekonany, że ten projekt wpisze się pozytywnie w wizerunek metropolii i zostanie bardzo pozytywnie odebrany przez mieszkańców Poznania. Dzięki takim inicjatywom Poznań staje się jeszcze piękniejszy, a my jako marka Duży Ben dokładamy do tego swoją cegiełkę – mówi Daniel Nowaczyk, menadżer marketingu marki Duży Ben.
Słuchaj podcastu NowyMarketing