„Garnitur to nie strój. To pewność siebie. Sygnał dla świata i przypomnienie, że masz wszystko, czego potrzeba” – podkreśla H&M w swojej kampanii, która promuje nową, nietypową usługę ONE/SECOND/SUIT. W jej ramach marka za darmo wypożycza garnitury, które należy zwrócić w ciągu 24 godzin.
W ten sposób szwedzki brand chce pomóc stanąć na nogi osobom, które straciły pracę podczas pandemii, a teraz szukają nowej i jednocześnie dodać im pewności siebie podczas rozmów kwalifikacyjnych.
Zobacz również
Usługę promuje spot wyreżyserowany przez Marka Romanka, który na swoim koncie ma teledyski m.in. dla Beyonce.
Co więcej, na platformie One Second Suit marka zamieściła wskazówki, jak zwiększyć swoją pewność siebie i przygotować się do rozmów kwalifikacyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Program ONE/SECOND/SUIT początkowo ruszył w Wielkiej Brytanii, zaś od 13 maja będzie obowiązywać także w Stanach Zjednoczonych. Usługa wypożyczalni garniturów jest bezpłatna, w momencie gdy dana osoba zwróci rzecz w ciągu 24 godzin. Jeżeli się spóźni, to zostanie obciążona opłatą w wysokości 50 funtów, które H&M przekaże na cele charytatywne. Natomiast jeżeli w ogóle go nie zwróci – wówczas trzeba będzie zapłacić 116,94 funtów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
H&M ruszył z nową inicjatywą pod hasłem „Conscious”, w ramach której nagradza klientów za dokonywanie świadomych wyborów. Użytkownicy aplikacji marki otrzymują punkty m.in. za recykling niepotrzebnych ubrań lub zabieranie własnej torby na zakupy.
PS2
Marka Pozerki jest jednym z pierwszych polskich brandów, które wprowadziły taką usługę z myślą o naszym środowisku – teraz, zamiast kupować ubrania na daną okazję, możemy je wypożyczyć.