Dzięki akcji promocyjnej „WF-reaktywacja” opracowanej i zrealizowanej przez agencję Plej dla H&M, było to możliwe 23 i 24 stycznia w budynku byłego Liceum im. Hoffmanowej w Warszawie (aktualnie 1500m2 do wynajęcia).
Rozstrzygnięty w listopadzie 2015 roku przetarg na koncepcję kreatywną oraz realizację eventu H&M Sport Camp wygrała agencja marketingu zintegrowanego Plej. Zadaniem postawionym przed uczestnikami postępowania było stworzenie wydarzenia promującego dział H&M Sport, które zachęci grupę docelową do zapoznania się z ofertą marki oraz będzie na tyle uniwersalne, aby umożliwić jego kontynuację w przyszłości.
Zobacz również
Agencja Plej zaproponowała, aby cofnąć się na jeden weekend do czasów szkolnych i, pod okiem najlepszych trenerów, wspólnie przeżyć ponownie lekcję WF w specjalnie na tę okoliczność wystylizowanych salach byłego Liceum im. Hoffmanowej. Co najważniejsze, spalone kalorie wymienić na miejscu na ubrania z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Tak powstała koncepcja „WF-reaktywacja”, która zrealizowana została 23 i 24 stycznia w Warszawie. W wydarzeniu udział wzięło 1750 osób, rozdano 1500 dzienniczków H&M, odbyło się 5 630 jednostek treningowych, wypito 1600 litrów wody, zjedzono 1000 batonów energetycznych, a przede wszystkim, spalono 1 170 000 kalorii, które wymienione zostały przez uczestników na ubrania z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Agencja Plej opracowała key visual akcji, przygotowała scenariusz eventu, zaangażowała znanych trenerów, zaplanowała, a następnie zrealizowała całe wydarzenie. Koncepcję kreatywną stworzyli Paweł Matyja z Jakubem Boryczką, za kreację wszystkich materiałów odpowiadała Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, a za produkcję wydarzenia odpowiedzialni byli Marta Tomaszewska i Tomasz Karwowski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing