Holenderska marka rowerów pokazuje środkowy palec kierowcom samochodów i w aktywny sposób prezentuje swoje “f*ck”

Holenderska marka rowerów pokazuje środkowy palec kierowcom samochodów i w aktywny sposób prezentuje swoje “f*ck”
Holenderska marka rowerów Veloretti rozpoczęła międzynarodową kampanię online, która na początku wygląda jak typowy film promujący markę, jednak komunikat i sposób jego wyrażenia są uderzające!
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

fot. thedrum.com

W największych miastach Europy wojna między rowerzystami i kierowcami trwa w najlepsze. Czy to w Paryżu, Londynie czy w Rzymie, piesi i rowerzyści cierpią z powodu hałasu, zanieczyszczenia i niebezpieczeństw spowodowanych przez samochody. Dlatego marka pokazuje środkowy palec i bierze sprawy pod „własne koła”. Na filmie widzimy człowieka, który robi ponad 76 kilometrową wycieczkę po Amsterdamie, a jego trasa śledzona jest za pomocą GPS i komputera. Zapisana, zostaje wydrukowana i ukazuje piorunujący komunikat.

„F * CK CARS” to część kampania, w której marka pokazuje, że rower to przyszłość i zachęca ludzi do pedałowania!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O bezpieczeństwo i wygodę jazdy rowerzystów zadbała także AXA Polska, przygotowując dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie od dziś wiadomo, że firma Google pracuje nad autonomicznym samochodem. Holenderski oddział technologicznego giganta postanowił to przyspieszyć i wymyślił samojezdny rower miejski. Pssst, rower jednak okazał się primaaprilisowym żartem marki 😉

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się