Berlin 26 maja 2016 – Podczas wczorajszej gali EMEA SABRE Awards, która tym razem odbyła się w Berlinie rozdano 78 złotych statuetek, z czego dwie powędrowały do Polski. Gold SABRE Award za najlepszą kampanię w regionie Baltic zdobyła Hill+Knowlton Strategies za kampanię Ocal Książki (#ocalksiazki). Drugą nagrodę za projekt dla Grupy Azoty SA odebrała Maurent PR.
Gala zakończyła się wręczeniem najważniejszego wyróżnienia wieczoru dlanajlepszej agencji public relations w regionie EMEA (2016 Pan EMEA Consultancy of the Year). W tym roku tytuł ten zdobyła agencja Hill + Knowlton Strategies. Twórca i organizator konkursu Paul Holmes w uzasadnieniu wręczenie tego wyróżnienia powiedział m.in.: „Hill and Knowlton po 10 latach wraca na pozycję lidera regionu. Stało się dzięki ponownej konsolidacji rynków Europejskiego, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz wprowadzeniu nowoczesnej metodologii opartej o zaawansowaną analitykę i odważnie wykorzystującej nauki behawioralne”.
Zobacz również
Więcej informacji na Holmes Report oraz Showcase H+K Strategies.