Kampania „Home But Not Alone” powstała przy okazji 35. rocznicy premiery kultowego filmu świątecznego „Kevin sam w domu”. Główną rolę w spocie promocyjnym odgrywa Macaulay Culkin, czyli tytułowy Kevin McCallister. Dla fanów, którzy dorastali z tym filmem, powrót aktora w tym wydaniu to prezent świąteczny pełen emocji, humoru, ale przede wszystkim wzruszenia.
Humor, nostalgia i ważny przekaz
Reklama doskonale odzwierciedla to, co znajome jest z kultowego filmu, czyli przede wszystkim humor i emocje. Jednocześnie, wśród odbiorców, udaje się wzbudzić nostalgię. „Home But Not Alone” pokazuje dorosłego już Kevina, który martwi się o swoją samotną mamę. Aby ją ochronić, wymyśla specjalny plan, jakim jest… owinięcie domu folią bąbelkową. Niespodziewanie jednak pod domem pojawia się wnuczka Marleya (jednego z filmowych bohaterów), która przekazuje Kevinowi ważną lekcję: strach nie powinien powstrzymywać rodzin przed prowadzeniem rozmów na temat obaw związanych z samotnością.
Za kampanię odpowiada FCB Chicago. Spot wyreżyserował Jody Hill.
– Chcieliśmy opowiedzieć tę historię autentycznie, pamiętając, że wszyscy w pewnym momencie przeżywamy tę chwilę z ukochaną osobą. To coś więcej niż świąteczna nostalgia, to nawiązanie kontaktu z Kevinem McCallisterem po latach – gdy mierzy się z tymi samymi problemami, z którymi zmaga się wielu z nas, gdy starzeją się nasi rodzice. To prawdziwe, zabawne i głęboko ludzkie – komentuje Jody Hill.
Główny spot uzupełniono kilkoma krótszymi. Każdy z nich również nawiązuje do filmu „Kevin sam w domu” i pokazuje prawdziwe emocje, jakie towarzyszą rodzinom rozważającym opcję opieki nad starszymi przez specjalistów z zewnątrz.
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.