Homo Digital – człowiek, nie konsument

25 października 2012 w Studio Tęcza agencja Lemon Sky zorganizowała inspirującą konferencję „Homo Digital”. Wśród zaproszonych gości znaleźli się Marcin Bruś, Client Partner Facebook na Europę Środkowo-Wschodnią oraz Masashi Kawamura, Creative Director japońskiej agencji Party.
O autorze
1 min czytania 2012-10-30

Homo Digital – człowiek, nie konsument to hasło przewodnie konferencji, które prezentuje podejście agencji Lemon Sky do marketingu. Kim jest Homo Digital? Jak do niego dotrzeć? Dlaczego jest to takie istotne? Na te pytania odpowiadała agencja Lemon Sky reprezentowana przez Magdalenę Surowiec, CEO Lemon Sky oraz Beatę Turlejską-Zduńczyk, wiceprezes agencji wraz z zaproszonymi gośćmi: Marcinem Brusiem (Facebook CEE) oraz Masashim Kawamurą (PARTY).

Współczesny odbiorca komunikatów marketingowych to ktoś, kto nie jest jedynie biernym odbiorcą, ale również twórcą kontentu. Potęga social mediów otwiera przed marketerami zupełnie nowe możliwości, ale niesie ze sobą również pewne ryzyko. Kto w porę nie dostrzeże tych zmian ma wiele do stracenia. O tym, jak skutecznie przejść od komunikacji skupionej na produkcie do komunikacji nastawionej na człowieka opowiedział Marcin Bruś, Client Partner Facebook na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Mashashi Kawamura, Creative Director z japońskiej agencji Party przedstawił kreatywne podejście do procesu twórczego w oparciu o technologię oraz social media.

Po części merytorycznej wszyscy uczestnicy mieli możliwość obcowania z nowoczesną technologią w postaci interaktywnych instalacji oraz aplikacji przygotowanych przez Lemon Sky specjalnie na tę okazję.

Agencja przypieczętowała tym wydarzeniem kolejne strategiczne zmiany, które zaszły w minionym roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing