Honda zabiera nas w podróż przez proces twórczy reklamy

Honda zabiera nas w podróż przez proces twórczy reklamy
Czy każdy pomysł zostaje urzeczywistniony? Czy wizja każdego kreatywnego wychodzi na światło dzienne? Nowy spot Hondy pokazuje, że najważniejszy jest proces twórczy.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

Dream Makers” to spot, który odwraca uwagę od rzeczywistości. Sprytna prezentacja czterech różnych modeli pojazdów. Każdy z nich pokazuję inną historię, specyficzną dla określonego gatunku filmu.

Reklama skupia uwagę widzów na każdym etapie tworzenia animacji, od storyboardingu, aż po gotową animację. W spocie zostały uchwycone: Honda Civic, Civic Type R i CR-V, a także motocykl Twin Twin Africa.

Filmik został stworzony we współpracy Hondy, Kanału 4 w Wielkiej Brytanii oraz agencji Wieden + Kennedy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka zabiera nas również w podróż miłosną. Czy można zakochać się od pierwszego wejrzenia w samochodzie? Honda przekonuje, że tak!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Honda w jednej ze swoich reklam podkreśliła jak ważne są oryginalne części w naszych samochodach. Co by się stało, gdyby jedna część z całego starannie dobranego łańcucha elementów nie była oryginalna?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Innym przykładem animowanej reklamy jest spot twórców Papermana, którego w 2012 pokochali wszyscy! Starszej pani zostaje zniszczone zabytkowe auto z lat młodości, kiedy to poznała swojego męża. Postanawia kupić nowy samochód. W trakcie postoju przez pomyłkę dosiada się do niej pasażer, który chciał zrealizować kurs w Lyft… Zresztą, zobaczcie sami!