Hortex tłoczy nowe w najnowszej kampanii

Hortex się zmienia i to widać. Właśnie wystartowała kampania najnowszego produktu – soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze doskonale znanej marki.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC – Zimnotłoczonych – towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu „Hortex. Prosto z natury”.

– Świat natury to świat wielobarwny, dlatego stawiamy na mocną paletę kolorystyczną. Nowa strona wizualna skupia się na tym, co istotne i naturalne dla marki: owoce, warzywa i produkty. Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej – wyjaśnia Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.

– Cele biznesowe, które postawiliśmy przed marką Hortex wymagały zmiany pozycjonowania. Strategia, jaką obraliśmy ma na celu między innymi dotarcie do młodszej grupy odbiorców – mówi Michał Szewczyk, dyrektor Kategorii Soki/Nektary/Napoje.

Z owoców wyciskamy więcej!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowość w portfolio Zimnotłoczone soki Hortex skierowana jest do młodych osób, które chcą żyć pełnią życia. Korzyść większej dawki witamin i energii każdego dnia, jaką dostarczają soki Zimnotłoczone, autorzy koncepcji kreatywnej przekazali w bardzo wizualny i energetyczny sposób, bez zbędnych słów.

– Nowy Hortex jest bliżej konsumenta. Jest integralną częścią jego świata i pragnień. Towarzyszy jego aktywnościom. Pomaga mu prowadzić bardziej intensywny tryb życia w myśl idei przewodniej kampanii, czyli „Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia” – tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa linia soków Zimnotłoczonych składa się z czterech smaków: Jabłko polskie, Multiwitamina z afrykańskim mango, Pomarańcza brazylijska oraz Pomidor prowansalski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom. Projekt nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.