Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hortex wprowadza na rynek lody Mystery Ice, których smak pozostaje tajemnicą aż do momentu degustacji

Hortex wprowadza na rynek lody Mystery Ice, których smak pozostaje tajemnicą aż do momentu degustacji
Lody Mystery Ice marki Hortex łączą niepowtarzalne doświadczenie z elementem niespodzianki. W kreowaniu lodów udział brali CZVJNIK i jego ekipa: Julka, Justik i Ostry. Po otwarciu opakowania na patyku ujawni się imię influencera i przypisany mu tajemniczy smak.
O autorze
1 min czytania 2024-03-05

Zakup Hortex loda Mystery Ice daje możliwość udziału w aktywacji konsumenckiej, będącej interaktywną grą, która pozwoli na wzięcie udziału w nieskończonej serii wyzwań.

Rejestracja paragonu zakupowego na landing page’u konkursu odblokowuje serię gier i pytań, z główną nagrodą dla aż 40 osób, które będą miały szansą wystąpić w filmie z CZVJNIKIEM i jego ekipą.

Mechanizm gier opiera się na wykonywaniu zadań o rosnącym poziomie trudności. Za każde ukończone wyzwanie uczestnik otrzymuje punkt, a przegrana zakończy grę.

Aktywacja konsumencka będzie dostępna pod koniec maja 2024 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja KERRIS odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a realizuje software house 300.codes, należący do KERRIS Group, a organizację konkursu prowadzi agencja JET. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.

Słuchaj podcastu NowyMarketing