„Horyzont” – Dobro i Platige Image prezentują klip do wspólnego utworu Piernikowskiego i Brodki

Upadek meteorytów i samochodowy taniec w odrealnionej wersji Warszawy to tylko niektóre obrazy powołane do życia przez artystów z Dobro i Platige Image, w klipie do utworu Piernikowskiego Horyzont, nagranego wspólnie z Moniką Brodką.
O autorze
1 min czytania 2020-10-14

Wcześniej oba studia współpracowały z Piernikowskim przy tworzeniu teledysku do utworu Nag Champa zespołu Syny. Wraz z premierą rozpoczęła się przedsprzedaż kasetowej wersji albumu Piernikowskiego The best of moje getto, wydawanej przez Asfalt Records.

– To zupełnie inny projekt Piernikowskiego od duetu Syny, zatem myślenie o estetyce tego filmu było naturalnie inne. Chcieliśmy pozostać w zgodzie z wizerunkami obojga artystów, dla których warstwa wizualna jest niezwykle istotna i traktują klip jako jeden z wyrazów ekspresji. Cieszę się, że udało nam się wypracować koncepcję, którą wspólnie wprowadziliśmy w życie – komentuje Sebastian Pańczyk, reżyser ze studia Dobro.

Na potrzeby projektu studio m.in. wykorzystało animację 3D i wykonało trójwymiarowy skan głowy Piernikowskiego oraz zostały stworzone odlewy głów obojga artystów. Zastosowano także system motion control, pozwalający precyzyjnie wielokrotnie powtarzać ruch kamery na planie. Efekty wizualne i postprodukcja w wykonaniu Platige Image pomogły stworzyć wyjątkową atmosferę z pogranicza jawy i snu.

– Duży wpływ na efekt finalny miała ścisła współpraca Dobro z Rafałem Sadowym (VFX Supervisorem) i całą ekipą Platige Image. Pozwoliła ona na szybkie podejmowanie kluczowych decyzji i reagowanie na ewentualne modyfikacje scenariusza. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za włożenie mnóstwa energii w ten projekt – dodaje Sebastian Pańczyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Teledysk „Horyzont” został zrealizowany z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa związanych z COVID-19. Ekipy Platige Image i Dobro na co dzień uczestniczą w produkcjach filmowych i jest doskonale przygotowania do pracy w warunkach obostrzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing