Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Httpool z projektem na Black Friday

Httpool przygotowała projekt na okoliczność zbliżającego się tegorocznego Black Friday. Firma opracowała zbiór wytycznych dotyczących jak najbardziej efektywnego wykorzystania Twittera w działaniach marketingowych związanych z tym światowym dniem wielkich wyprzedaży i zakupowego szaleństwa.
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

– Black Friday to największe wydarzenie zakupowe roku, w którym coraz większą rolę odgrywają zakupy online, tak więc marki muszą wykorzystać ten kanał sprzedaży w jak najlepszy sposób. I temu właśnie służy przygotowany przez Httpool projekt, na który składa się zestaw porad eksperckich dotyczących wykorzystania reklamy na Twitterze na potrzeby Black Friday – mówi Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.

Eksperci Httpool doradzają firmom planującym wziąć udział w tym zakupowym karnawale jak strategicznie przygotować się na ten dzień, jak przygotować kampanie na Twitterze i jak dotrzeć do odbiorców.

Dlaczego marki powinny rozważyć Twittera jako część pełnej strategii medialnej na Czarny Piątek?

https://www.httpool.com/case_studies/why-brands-should-consider-twitter-as-a-part-of-a-full-funnel-media-strategy-for-black-piątek/ 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak dotrzeć do odbiorców na Twitterze w Czarny Piątek

https://www.httpool.com/case_studies/how-to-reach-your-audience-on-twitter-for-black-friday/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Czarny Piątek? Oto 6 wskazówek zwiększających przychody za pośrednictwem Twittera od Wise.Blue

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

https://www.httpool.com/case_studies/is-your-e-commerce-store-ready-for-black-friday-here-are-6-revenue-boosting-tips-via-twitter-from-wise-blue/  

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.