– Zatrudniliśmy Huberta i Daniela mając na uwadze ich wiedzę i doświadczenie w realizowaniu niestandardowych kampanii crossmediowych we współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Potrzebowaliśmy też ludzi, którzy w ważnym momencie wprowadzania przez Ströer Digital Media szeregu nowych rozwiązań technologicznych i produktowych, będą stanowić istotną wartość dodaną w procesie ich sprzedaży – uważa Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media
Hubert Świtalski, jako Head of Agency Team, będzie odpowiadał za cały dział sprzedaży agencyjnej, raportując bezpośrednio do Artura Muszkieta. Ostatnio w Agorze zajmował stanowisko Agency Group Head Sport.pl, przeprowadzając wielokanałowe kampanie dla takich marek jak adidas, Visa czy Renault. Wcześniej pracował przy projektach edukacyjno-informacyjnych w branży profesjonalnych szkoleń. – Niedawne akwizycje Ströera, rozwój technologii, poszukiwanie nowych, niestandardowych rozwiązań stwarza wiele możliwości do dostarczania jak najlepszych produktów partnerom biznesowym. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zdobyte przy realizacji dużych projektów content marketingowych przyczyni się do dalszego wzmacniania pozycji firmy – mówi Hubert Świtalski.
Zobacz również
Daniel Franc, pełniąc funkcję Agency Sales Manager, pokieruje jednym z teamów sprzedażowych obsługujących klientów agencyjnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z Biurem Reklamy Agora S.A., gdzie ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Odpowiadał m.in. za planowanie niestandardowych akcje wielomediowych dla największych domów mediowych, rozwój produktu reklamowego Gazeta.pl oraz szkolenie nowych pracowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]